Altijd de sterkste opstelling

Voor al uw administratieve en fiscale vragen en verplichtingen heeft Nieuwkoop advies & administratie goed onderbouwde antwoorden en oplossingen. Onze teamleden spelen altijd in de sterkste opstelling en zijn prima op elkaar ingespeeld. Als opdrachtgever plukt u de vruchten van dit uitgekiende samenspel.

Bert Nieuwkoop

Bert Nieuwkoop

Bert is gespecialiseerd in het samenstellen van jaarrekeningen, advisering en fiscale aangiften. Als register-belastingadviseur is hij binnen ons kantoor het aanspreekpunt voor alle fiscale vraagstukken. Op zijn cv prijken functies als financieel directeur en 12,5 jaar werkervaring op een accountantskantoor. Met Peter Nieuwkoop vormt hij sinds 1 januari 2007 de directie.

Peter Nieuwkoop

Peter Nieuwkoop

De liefde voor cijfers komt tot uitdrukking in de dagelijkse werkzaamheden van Peter. Hij houdt zich bezig met het samenstellen van jaarrekeningen, fiscale aangiften, advisering en automatisering. Samen met Bert Nieuwkoop vormt hij het management. Bij de oprichting van Administratiekantoor Oerlemans in 1992 stond Peter op de loonlijst. Enkele jaren later kreeg hij de vraag of hij het bedrijf wilde overnemen. Daar had hij wel oren naar. Maar niet alleen. Zo kwam zijn broer Bert in beeld als compagnon.

Willy van der Ley

Willy van der Ley

Willy stelt jaarrekeningen samen, maakt fiscale aangiften en onderhoudt contacten met klanten. Hij werkt bij ons kantoor sinds 1 september 2010.

Hans Knoop

Hans Knoop

Hans stelt jaarrekeningen samen, maakt fiscale aangiften en is voor 20% werkzaam op onze salarisadministratie. Hij maakt sinds op 1 oktober 2011 deel uit van ons team.

Monique Groenewegen – Wintermans

Monique Groenewegen – Wintermans

Monique verwerkt de administraties van onze klanten en verzorgt aangiften omzetbelasting. Daarnaast is ze inzetbaar als telefoniste en verricht ze tal van andere werkzaamheden binnen ons kantoor, waarvoor ze al ruim 20 jaar werkt.

Angela Smits

Angela Smits

Angela heeft als administratief medewerkster een breed takenpakket. Ze verwerkt de administraties van klanten en verricht verder alle voorkomende werkzaamheden.  

Marcel Somsen

Marcel Somsen

Marcel verzorgt samen met Hans Knoop de salarisadministratie van onze klanten. Voor alle vragen over salarissen, cao en personeelszaken kunt u bij hem terecht. Marcel is sinds 1 september 2018 bij ons werkzaam.

Corina Bok – Nieuwkoop

Corina Bok – Nieuwkoop

Corina verwerkt de administraties die klanten per maand of kwartaal aanleveren. Sinds 2006 voert zij deze werkzaamheden nauwgezet uit.