Partner voor MKB en ZZP

Onze klantenkring is behoorlijk divers. Bedrijven uit verschillende branches in het midden- en kleinbedrijf weten de weg naar Raamsdonkveer te vinden. Denk aan detailhandel, automotive, horeca, bouwsector en productiebedrijven. Ook ZZP’ers voelen zich thuis bij ons kantoor. Vanuit onze roots bij een landelijke inkoopvereniging werken we al jaren voor MKB-bedrijven in heel Nederland: van Zeeuws-Vlaanderen tot Noordoost Groningen en van de Waddeneilanden tot Midden-Limburg. Vandaag de dag ligt onze focus vooral op de regio Breda – Oosterhout – Gorinchem. En op het Rivierengebied en het land van Heusden en Altena.   

Focus op kwaliteit

Met een uitgebalanceerd team van specialisten heeft Nieuwkoop Advies & Administratie een sterke troef in handen. Het verloop binnen ons kantoor is de afgelopen jaren minimaal geweest. Als klant krijgt u dus altijd te maken met dezelfde contactpersoon én adviseur. Deze rolverdeling vormt de basis voor een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Zowel op fiscaal als op administratief vlak kunt u immers rekenen op een betrouwbare partner die de financiële huishouding van uw bedrijf goed kent. Het spreekt voor zich dat u daarvan de vruchten plukt.   

Heldere communicatie

Het is elke dag weer onze uitdaging om complexe cijfers te vertalen in een begrijpelijke uitleg en onderbouwing.  De financiële en administratieve dienstverlening is persoonlijk, transparant en laagdrempelig. Onze medewerkers kijken verder dan de salarisadministratie, de boekhouding, de belastingaangiftes en de jaarrekening. We zijn ook geïnteresseerd in de persoon achter de ondernemer. Door ons te verdiepen in uw persoonlijke drijfveren bouwen we aan een vertrouwensband voor de lange termijn. Tijdens kantooruren staat de deur altijd open. Als u belt of mailt, streven we ernaar om zo snel mogelijk een reactie te geven.

Zeer professionele onderneming en zijn menselijk en mee denkend.
Pieter Prooij
Asset Investment b.v.

Geen uurtje-factuurtje

Aan elke vorm van professionele dienstverlening hangt uiteraard een prijskaartje. Dat geldt ook voor de werkzaamheden en adviezen van Nieuwkoop Advies & Administratie. In de markt profileren we ons niet als prijsvechter. Ook zijn we geen voorstander van uurtje-factuurtje. Afhankelijk van het takenpakket sluiten we met u een jaarabonnement af. Als klant hebt u dan de keuze om dit bedrag in één keer te betalen. Of verspreid over termijnen: maandelijks of per kwartaal.

Permanente educatie

De wet- en regelgeving voor de vakgebieden waarop Nieuwkoop Advies & Administratie acteert, verandert regelmatig. Om u op fiscaal en administratief vlak te adviseren, is het belangrijk om onze expertise up-to-date te houden. Met permanente educatie en abonnementen op vakbladen en nieuwsbrieven blijft deze kennis actueel. Bovendien is het een beproefde methode om met elkaar te sparren over de juiste interpretatie van nieuwe regelgeving. Zo komen we eendrachtig tot de oplossing die het meest voor de hand ligt.